Friday, June 3, 2011

Cuti ke ni ? ergk

Hello Assalamualaikum :D 
You call this cuti? Cuti my foot! Eh nak tau tak? aku benci sangat duduk rumah sepanjang cuti ni >.< aku rela duduk tepi jalan di mana takde sape boleh jerit jerit kat aku pagi pagi buta. biar aku jerit dekat orang takpe mwehehe :) Im talking bout my parents' over reacting parenting skills haha cehh :p tak maksud aku, ibubapa aku memang the best and aku sayang sangat sangat mereka sampai mati TAPI kadangkala mereka tak paham jiwa raga remaja aku ni yang sentiasa nak privacy serta my ME TIME hah masa tidur yang puas pon boley la. Aku boleh jadi gila tahu tak duduk sebumbung dengan keluarga aku -.- Cuti is cuti lah hello. Dah la extra class menyemak je , tak cukup sekolah, pusat tusyen aku yang terlampau lampau pemurah tu pun sibuk nak buat extra class. sampai ugut semua student kalau tak datang baya 20 hinggit. Wth rite? pfft. pergi mampus ah aku nak datang tanak. yang nak paksa tu pahal kan. cuti ni at least kawan kawan aku semua boleh rest tanpa gangguan ibu bapa dorang yang sumpah coool gila sampai aku jeles yang teramat tahu tak? aku mengadu lah dekat Anis yang parents aku suruh belajar 24 jam non stop,eeehh nak mati ape? -.- anis sangat memahami aku, kau lah jadi mak aku sekejap hehh :p Kalau korang tak tau, aku ni degil em takpayah cerita lah kan, so aku buat bodoh je dengan apa yang parents suruh aku buat. aku dengan selambanya cakap yang aku tengah belajar padahal tengah buat benda lain dalam bilik. buku ape pun aku tak tau lah yang aku cakap aku belajar sangat tu. tapi aku rasa dorang dah semakin tau aku menipu, jadi tadi diorang ambil broadband dari bilik aku and SMARTCARD ASTRO tu. D; merana weh hidup. nasib baik laptop aku still ada, kalau kena ambil jugak esok lusa ke, tolong lah datang umah aku dan bawak pisau. bunuh aku kay. byeee -.-


Me says Thanks for Reading!