Saturday, June 11, 2011

Muhammad Ziqwi

Assalamualaikum helllo hi yo wassup:)
Perrrrrrrrtame sekali saye nak cerita pasal sepupu saya yang amat saya sayang lebih dari boyfriend saya hihi. boyfriend saya bukan yang hitam hitam manis tinggi macho yang selalu berdiri sebelah saya sambil buat mulut kiss kiss tu dekat saya oh bukan sama sekali. boyfriend saya tak wujud ponnn so aku tak payah kecoh lah kan buat orang meluat je hihok hihok :'> Ok sepupu, saya haritu berdating dengan dia dekat Jus ko Ey Yu Due. tau? best sangat sampai aku tanak balik. Nasib baik mak aku *iloveyou* yang baik hati tu pujuk aku " marilah balik, meh meh masuk kereta " kalau tak abang aku yang takberhati perut tu nak tinggalkan je aku kat situ, dah start kereta baru nak call aku memang serabut lah kan tima nak bayar tu, qew pulak panjang nak mati. takguna >.< oh ye sepupu hihi nama dia Ziqri tapi dari kecik saya dok panggil dia EE sebab saya tak suka sebut nama betul dia sebab saya pelat R dulu masa kecik. Suka pulak guna perkataan sebab hehh. Bila saya sebut Ziqwi owang sume gelak ;( jahat kan dowang. Hm pendekkan cerita lah saya malas lah pulok nak tulis banyak banyak sebab saya tau tak ada orang baca kihkih saya hidup dalam dunia sendiri harap maklum :> Jadi kesimpulannya saya nak cakap time kaceh sebab temankan saya haritu and ilebiu :* hihi okay geli cukup.
Budak-budak pelik. Peace :'>

Me says Thanks for Reading!