Sunday, July 10, 2011

8 TYPES OF PEOPLE THAT I HATE

1. People who cant keep their promises
2. People who only see other peoples' flaws
3. People who desperately needs a boyfriend/girlfriend
4. People who seek fame and popularity
5. People who forget their friends
6. People who's obsessed with 'teen love'
7. People who likes to use -.- at the wrong place
8. Lastly, REMPPIIIITTTTZZZ


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh :) Okay perrrrtame sekali, saya mohon maaf jika ada yang rasa post ni menyakitkan hati ke atau mata sebab dia warna merah :p hihi SORRY.Bila nampak title tu je mesti dah pikir macam macam kan? hee janganlah begitu :} The things up there is randomly  picked and I have no intention of pointing it to anyone. Its just a reminder to us all. Memang tak boleh dinafikan lah yang aku tak pernah jadi macam yang aku tulis tu. Malah, ada jugak antara yang disenaraikan tu, aku pernah buat, macam no 1 2 dan 5! haha tu je hihokk :P (tanpa disedari lah k) Jadinya aku sedang cuba untuk berubah dan baiki segala kesilapan yang aku selalu buat dekat orang. Bagi yang lain tu, kalau rasa rasanya pernah jadi macam orang orang kat atas ni, cepat cepatla sedar dan minta maaf. Kita semua di sini sekadar nak ingat meningati antara satu sama lain je. Bukan nak berlagak ke kerek ke bajet ke papelah kan. Nobody's perfect! InsyaAllah, kita ni semua tergolong dengan orang yang baik baik lagi kuat iman tu :'> 
P/S i was going to include materialistic people in the list, but since i dont truly understand the meaning, so tak jadi. and maybe aku pon materialistic kot :p 

Me says Thanks for Reading!