Sunday, March 20, 2011

The Last Song ❤

Okay hey hi Assalamualaikum :D Okay first cerita pasal cuti , AKU TAK BUAT PAPE. homework semua dah campak dalam sungai , tinggal tv dan laptop jelah yang menemaniku -.- haha Tak keluar rumah pun, sebab my mum and sis pergi Sarawak tinggalkan aku sorang sorang kat rumah :( kakak aku lah mengahsut mak aku semua , kata dia aku nak pmr lah nanti tak belajarlah . pfffttt macam kat rumah aku belajar sangat kan ? damn yeww ! haha . but then ada sorang kawan ni ajak pergi klcc dengan mak dia ! tak boleh mak sendiri , mak orang lain pon jadilah kan :p hihihi But mak dia cool so ikut je lah pergi KLCC :} 
Kayy habissssss -_____-
-The Last Song , its a movie if you dont know . ala yang Miley Cyrus berlakon tu ? Siapa yang benci dia , Nafy , you jangan baca kayh :p haha Nanti i post pasal Demi Lovato kay ? maybe tahun depan ke , jangan sedih fie ;D hahaha dah mengarut -.- i know cerita ni dah lama , but you know me , aku tak ada duit nak tengok first time dia premiere , tunggu lama lama bila ada duit baru tengok kay guys . Aku dah khatam 4 kali cerita ni , dah hafal semua line sampai aku pon terbawak bawak jugak berlakon haha kerek je . padahal sebutan tu pon tah betul ke tidak x) okayh kayh that movie is so besttt . ? wat daa ? soryy english serabut sikit . I love that movie sampai foreverr kay . for me , thats the best movie ever made -.- 
semangat nye , euwwww . :p biaa ahhh ;) cerita dia sangat lah sedih , i cried every time i watch it , meleleh leleh tahu tak ? hikhik . aku tanak cerita , kene tengok baru tau kay :S haha , nak pinjam cd aku ? haha boleeeh , bak sini alamat , aku post kan :-)





Me says Thanks for Reading!