Sunday, March 13, 2011

12 MARCH 2011

Assalamualaikum , Good Morning :p yeah tengah tengah malam baru lah datang semua idea nak tulis nie apo kojo je lah kan . 
TODAY !
12/3/11
Happy - Aina masih appy dengan Appy dia 
Laughing - Sebab jumpa klon mowk banyak gila hari nie
Sad - aku tak jumpa dia sangat
Touched - selepas baca post terbaru Keyla
Scared - nak tido malam nie sebab tadi tengok ceita hantu dengan kawan
Evil - aku nak baling batu dekat fucker tadi
Innocent - muka aku bila kantoi dengan teacher time kelas english sebab menggatal :p
Bored - time rehat dekat sekolah tadi :|
Sleepy - aku mengantuk dari habis rehat sampai habis sekolah
Confused - keliru dengan mowk and ain :( sorry to say
Angry - Fucker buat muka sial , Nasya pon
In love - Aku ternampak muka comel dia *auuwww
Irritated - bila tengok Nacha makan , macam kambing , again sorry HAHA
Shocked - terkejut Anis berkawan dengan seekor kambing :O
WTF - Anuar buat aku marah sikit tadi , terus tercakap <---
Depress - Hisham depressed bila balik dari asrama , LOL
Semua ada kan dalam 1 hari :D
1 word - best ! Whyy ? becauseeee , ada kelas tambahan :L yeyyyeh . pagi pagi dah bangun nak pergi sekolah sampai nya dalam pukul 7.30 jugak , aneh bukan? haih . hee sampai sekolah je belum turun kereta lagi ni , dah nampak dia dekat pondok betul betul depan pagar :D im like who whoa dia datanggggggggggg ! and so bajet lah kan nak buat diri ni noticible nak  catwalk ke depan dia , SEKALI , pagar depan kunci -.- Hmmm sedihh , hajat tak tercapai . tapi tak apa , kalau dah takdir jumpa tu jumpa jugak kankan ? hehe . Sho masuk lah ikut pagar belakang , jalan jalan ternampak Anis dekat datran kejat . pegi lah duduk tepi dia , tapi tak dilayan sangat :/ kalau si kembang macha keling kambing tu bukan main lagi layan macam puteri kan ? ahh bela la lu . ada aku kesah ? HA HA HA :} Habis semua kelas tambahan dalam pukul 12.30 . and balik nie lagi best . Nafy , Keyla & Anis datang rumah saya lepak lepak sebab semua excited parents saya tak ada dekat rumah muahahaha. So memang buat macam rumah sendiri ler tak pikir pape pun NO GROWN UPS BABAEYHH ! Then aku buatkan sandwich untuk diaorang . sorry lah datang rumah aku (kalau takada parents) memang takkan dapat nya nasi + lauk  ke apa apa lah yang lagi sedap . aku tak pandai masak aku bukan orang dapur sangat :/ haih teringin tau tak ? hee mesti best kan kalau tau memasak . segala benda yang ada aku nak goreng ke kukus ke pape lah okayyy :) makin gemuk lah kan , weeeeeeeeeee besh nya ! Hihi lepas makan , kita tengok 
NIGHTMARE ON ELM STREET :| 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !
release lah segala baran ke tension yang ada dalam diri kan , cara terbaik selain tumbuk muka musuh :) Keyla , ingat tak ? 
One Two , Freddie's coming for you MUAHAHAHHAHA :}
Hebat movie tu -.-' Hihihihi , Korang , aku happy sangat korang datang :) REALLY HAPPY <33
and tu je lah yang merangkumi segala nya yang best pasal semalam C:








Me says Thanks for Reading!